Tekst html4

Witaj!

Znalazłeś się na stowarzyszeniu zrzeszającym fanów dramione.

Załoga:

Nabór jest OTWARTY.

Kontakt - stowarzyszeniedramione@gmail.com.

Tymczasowo wstrzymujemy publikację "Polecanych".

Ostatnia aktualizacja Regulaminu — 03.11.

Stowarzyszenie Dramione powstało 26.03.2016r.

Jest nas...

Jest nas już 83, a w tym:
53 opowiadań
31 miniaturek.

Urodziny

W tym miesiącu nikt z nas nie obchodzi urodzin

html 6

środa, 25 maja 2016

Polecane #4

Witamy Was wszystkich serdecznie w ten wyjątkowo ciepły (przynajmniej u mnie) dzień! Tym razem udało nam się przygotować dla Was kolejną dawkę świetnych opowiadań w terminie :)


Zenit skrajnych uczuć - Selena Feltson
Historia, na której kolejne rozdziały zawsze czekam z niecierpliwością. Występuje w niej dosyć popularny motyw prefektów, jednak co tutaj jest niecodzienne - tych prefektów jest kilkoro. Cała ta niecodzienność polega na tym, że Hermiona i Dracon dzielą salon również z nimi. Akcja nie toczy się na łeb, na szyję. Rozdziały są długie i wciągające. Cała ta opowieść jeszcze nie ma swojego szczęśliwego zakończenia. Może to i lepiej, gdyż naprawdę ciężko mi będzie potem pogodzić się z faktem zakończenia tej historii. 
Andromeda


Uważaj czego pragniesz - Iluvia Storn
Ta historia ma w sobie coś takiego, że na każdy rozdział czekam z niecierpliwością. Może dlatego, że to nie jest słodka historia, tylko prawdziwe życie pełne smutku i dramatu. Hermiona i Draco są małżeństwem. Ona jest magomedykiem, a on aurorem. Mogłoby się wydawać, że to sytuacja idealna, jednak ich relacje nie są takie oczywiste. W tej historii najbardziej podoba mi się sposób w jaki autorka opisuje życie Hermiony i Draco i problemy z którymi muszą się zmierzyć. Szczerze polecam Wam tą historię, bo jest tego warta!
Arcanum Felis


Twoich oczu chłód - Mariakoy

Opowiadanie nowiutkie, pisane na Wattpadzie. Ma jak na razie siedem rozdziałów, ale myślę, że już zasługuje na polecenie! Całe ff pisane jest z perspektywy Draco, co jest rzadkością i daje ogromny plus! Akcja rozgrywa się w czasie wojny, a Narcyza Malfoy postanawia poświęcić się dla Hermiony za uratowanie jej życia podczas bitwy o Hogwart. Opowiadanie ma zupełnie inny klimat, także nie nastawiajcie się na słodkie opowiadanie z mnóstwem przytulaków!
Eve Kathelin


Przy okazji przypominamy o głosowaniu na miniaturkę! Zostało przedłużone do 28 maja żeby każdy z Was zdążył zagłosować. Wasze opinie są bardzo ważne. Aby zagłosować wystarczy kliknąć TUTAJ.

Informujemy także o zakładce Nowe posty, w której możecie informować o nowych rozdziałach lub miniaturkach na Waszych blogach. Serdecznie zapraszamy do zgłaszania nowości! :)

Pozdrawiamy serdecznie,
Załoga Stowarzyszenia Dramione



4 komentarze:

  1. I się wzruszyłam i zaczerwieniłam... moje opowiadanie, jako polecane? Nie przypuszczałam, że dożyję kiedykolwiek tej chwili...
    Bardzo, bardzo dziękuję! To dla mnie ogromny zaszczyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co kochana :) piszesz świetnie i uwielbiam Twoją historię! :)

      Usuń
  2. Ach, miło mi jest pojawić się tutaj drugi raz... :D Cieszę się, że również "Zenit..." wpadł w gusta <3 Lecę pisać, bo dano mi niezłego kopa! :D
    Pozdrawiam przeserdecznie,
    Feltson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jak ja kocham "zenit skrajnych uczuć"! Miałam dać to w moich polecanych ale Andromeda mnie wyprzedziła! haha

      Usuń

Theme by Lydia Art by: UpTheHill Credits: X, X, X
Designed By Blokotek